leifsjoqvist

2005-08-14
15:58:17

Bög eller människa?

En mycket intressant utveckling har skett inom ledarutbildningar.

Nuförtiden skall alla ledare verkligen släppa fram det homosexuella i

oss.

I en första presentation skall de nu låta( oavsett ämne eller forum):

Hej. Jag heter hasse. Jag är bög.

Sedan skall en teatralisk tystnad komma.

Jag tycker detta är sjukt.

Jag bryr mig inte om vem som knullar vem så länge

det är på ett någorlunda jämställt plan, men att göra sin

sexuella läggning till den viktigaste delen av sin karaktär......

Jag heter Leif. Jag är en hängiven onanist.

Jag heter Leif. Jag är en hängiven fotfetichist.

Jag heter Leif. Jag gillar bara håriga rumpor.

Vad är meningen?

Dessutom tror jag inte att homosexuella är den grupp som lider mest.

De som ingen har och som inte har något större hopp om att

träffa någon i sitt liv.

De som utsatta för den påtvingade ensamheten det är de som

lider mest och som fokus skulle falla på.

Homosexuella skapar ju sin identitet på att vara bögar och flator.

De bygger också upp murar för att skydda sin

totala ytlighet.

Homokulturen är ju minst lika utseendefixerad som någonsin

den heterosexuella.

Vi är ju trots allt människor först och främst.

Kommentar:
#1: Nina

Du har så rätt!

Och jag heter Nina och är inte bög...

2005-08-14 @ 16:17:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: