leifsjoqvist

2005-11-13
17:54:57

Dagens outfit
Märker att jag skriver alldeles för lite om kläder.
Det är ju ehuru viktiga saker.

Jag började dagen med att ta ett par svarta
strumpor ur mitt exklusiva Ullaredsmaxipack.

Jag tvättar alltid snoppen på morgonen med tvål
däremot vaskar jag mig bara lite lätt under armarna
för att få ha kvar lite djurisk erotisk svettdoft.

Kalsongerna är ett par nytvättade(det är ju söndag)
vita från ÖB. Kraftigt och rejäla. Håller den nedåtväxande
pungen på plats och skänker värme åt prostatakörtlarna.
Snygg kroppsform.

Jag väljer sedan mellan tre olika par overallbyxor.
Till slut väljer jag ett par blå Adidas med röd-vita
revärer. Jag snodde de på Elfa cup förra året.
De är någon decimeter för korta men det passar bra
till cykling.

Min gamla ljusblåa t-shirt från Vm -82 passar bra
till overallens färgglada treenighet.

Tar sedan min gröna serbkavaj garanterad fri
från bomull.

Över allt detta sveper jag in mig i ett genomskinligt
svagt gulfärgat plasttält.

Nu kan jag gå ut och möta verkligheten.

Kommentarer:
#1: Olle Olsson

Dags att sluta läsa King !

2005-11-15 @ 22:24:25
#2: Janne Bjernfeldt

Gör som jag; ta det som ligger närmast av det som är rent. Oslagbart!

2005-11-19 @ 18:49:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: