leifsjoqvist

2005-11-10
00:29:25

Fem saker som bevisar att jag blivit äldre
5.När jag nu för tiden skall slå mina söner så
 måste jag ha en taktik.
 Jag säger till dem: titta där!
 De tittar åt ett annat håll. Jag klappar till dem och
 sticker sedan och låser in mig på dass till de lugnat
 ner sig.

4.Jag tränar fyra dagar i rad och glad ställer
   mig på vågen och den visar att jag gått upp
   i vikt.

3.Ögonen tåras lättare, när jag cyklar får jag ofta frågan
   om jag gråter.

2.Pungen växer. Detta märks av att  allt oftare kommer
    testiklarna i kläm. Det gör ont när den lilla nöten kläms
   mellan låret och stolen.

1. Jag träffar kvinnor och vi äter och dricker gott och
  skrattar och har det trevligt.
  När jag då blir glad över att de inte vill stanna över
  natten inser jag att ålders bila fallit.
  Man är gammal när sömn är viktigare( och skönare)
  än sex.
Kommentar:
#1: Micaela

Tack för tipset. Bra tips är en bristvara och därför så värdefulla.
Tack för komplimangen. Komplimanger ska intas i lagom stora portioner för att förhindra en skadlig verkan.
Det där med hopp ja..att sitta bekvämt i hoppfåtöljen börjar bli outhärdligt..

2005-11-10 @ 11:55:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: