leifsjoqvist

2005-11-17
15:52:15

Gud har humor
Gud måste haft kul när han kom på
att skapa människan.
Ungefär lika kul som han hade som skapade Gud,
eller han som skapade Gud  som skapade Gud...........

För eftersom allt har en mening måste det ju finnas
en stor dirigent. Eller hur?
Modeordet för dagen är Designer.
Gud är designer.

Ibland undrar jag över meningen.
Fram till jag var tjugo växte jag uppåt,
sedan började jag växa framåt och pungen neråt.
När jag var mellan 15-20 tänkte jag bara på att
knulla hela tiden men då jag såg ut som en
galning med vilt uppspärrade ögon, våldsamt flämtande
och ymnigt svettande fick  jag ofta gå hem själv och
runka vilket hände 3 till 4 gånger om dagen.

Nu när jag börjar bli gammal och trött och inte ens
orkar runka är det mycket lättare med de kvinnliga
kontakterna.
Vad är meningen med det?

Kvinnor är ju som små rigida skal fram till de är
40, alltså den tid de kan bli med barn.
När de sedan inte längre är fertila blir de som
löpande vattenfall med ständiga fontänorgasmer.

Vad är meningen med det?

Saken är nog den att Gud inte finns.
För det finns ingen större mening med någonting.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: