leifsjoqvist

2005-09-15
11:47:04

Knulla många tjejer?
Jag skall definitivt gå med i FI.
Om FI kommer till makten kan jag ha hur
många brudar som helst i mitt stall, ja, ett
helt  harem.

Det är djupt tragiskt att FI  har förlorat
hjärnornas kamp till de som ser kvinnan
som en enda stor fitta.

I fråga efter fråga handlar det om vem som
skall slicka fitta?

Det är lika tröttsamt att höra en heterosexuell
lipa över sitt sexliv som det är att lyssna
till en homosexuells alla vedermödor.

Dessutom börjar det bli väl mycket offertänkande
i vårt samhälle.
Alla är offer.
Alla lider.
Alla måste ha hjälp.

Vad tog kvinnor kan och kvinnor vill vägen?

Vad tog frågan om den orättvisa synen på arbete
arbete vägen?
Vem skall ta kampen för det kvinnliga löneslaveriet?

Jag hoppas det går åt h-e för FI och att
ett parti med annat än sexuellt frustrerade
medelklasskvinnor med penisavund kommer
fram.

Glömmer man klassfrågan blir det bara en
fråga om fernissa och könshår.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: