leifsjoqvist

2006-12-19
12:24:58

Den kliniska kåtheten
Jag fick häromdagen hemskickat till min mejl ett gäng
bilder på kvinnor med kraftig hårväxt mellan benen.
Jag tyckte det var motbjudande.
Idag när jag tänkte efter så undrar jag varför.

Kraftig hårväxt är ju bra skydd och det visar ju
att man är biologiskt väl rustad att möta världen.
Här kan vi prata social konstruktion.
Det är fjollvärlden som lägger agendan.
Det är modevärlden som styr våra värderingar
och gör det alltmer i motsättning till det mänskliga.



Det är bra med hår.
Vi har fått lära in via propganda att det är
äckligt med hår mellan benen, på benen(kvinnor),
under armarna ( kvinnor)och på bröstet (män?).

I vår tid av den visuella sexualiteten får vi också till
livs att det är bra att suga och slicka, men det får inte
lukta människa.
Vi skall vara kliniskt rena när vi njuter varandras kroppar
också det stick i stäv med vårt  biologiska jag.



Vi kommer allt längre bort från våra restprodukter vilket
är mycket farligt. Det som inte lever nära skiten kommer
att bli mycket sårbar. Förr när man frotterade sig i bakterier
blev man tåligare för dessa småkryps skadeverkningar.

Så nästa gång det luktar lite piss när du utför cunnilungus
se det som en medicinsk kur och sticker det i  tungar vet
du att du blir resistent mot de bakterier som attackerar
din tunga.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: