leifsjoqvist

2006-07-24
19:12:26

Sommarsex
Jag har alltså arbetat i urskogen med
en grabb på kant med det bestående.

Varje morgon gick jag ner till sjön för
att simma några hundra meter och på
så ätt starta upp kroppen.

På lördagsmorgonen efter att jag simmat
till ena sidan av sjön så såg jag att det
dykt upp en kvinna på stranden.

Det var första gången jag sett en människa
nere vid sjön.
Min kropp chockade mig när det styvnade
till i mittpartiet.

Jag såg kvinnan mest i konturer och hon
verkade  vacker.
Genast satte fantasiknappen igång.

Jag var redan över.
Jag gick direkt fram till henne
och särade hennes lår.
Jag slickade henne och hon var våt.
Som om hon suttit och väntat på mig.

Jag smiskade hennes clitoris med tungan
och snart stönade hon tungt.
Hennes kropp riste och frustade.

Då slutade jag och körde tungt in kuken
i henne.
Jag hann inte trycka många gånger förrän det gick för
oss båda..........

Jag var framme.
Fötterna tog i sanden.
Jag var 5 meter från kvinnan.
Såg jag konstig ut?

Jag blev med ens helt slak.

Jag tittade på henne snabbt och nickade kort.

Jag tog med mina kläder och gick upp till huset.
Kommentar:

At this site only I would read fantastic topics about this good post. With your help the positive features of <a href="http://www.primewritings.com/prices.php">our prices</a> used to be demonstrable. People opine that after that is really easy to get well composed <a href="http://www.primewritings.com">argument essay writing</a> at the custom essays writing firm.

2012-02-23 @ 20:43:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: