leifsjoqvist

2006-06-02
00:37:03

Bussresor
Har varit på fotbollsresa till Pula i Kroatien.
Åkte buss.
Med ryggskott.
Vedervärdigt.
Jag var överlycklig när bussen rasade ihop
utanför Salzburg.
Jag uppsökte en gräsmatta och kunde sträcka ut min
lekamen. Sov i fem timmar.

Jag hade Dan Browns "Änglar och demoner" på talbok.
Smörja!
Vetenskaplig hemlig organisation skall krossa påven och Vatikanen.
Brown stora mission är att dra en lans för att vetenskap
och religion kan förenas.
Hans försök att förklara Guds existens omvände i vilket fall
inte mig.
Han tar sig förbi teodice genom att säga:
"Gud är som en förälder.
Han låter barnen göra sina misstag för att lära."

Ok.
Hade mina barn mördat och våldtagit tror jag nog att
jag ingripit och korrigerat.

Boken är smörja!
Vill man läsa om vetenskap och religion skall man läsa
Peter Nilsson.
"Arken" är en riktigt bra bok.


Kommentar:
#1: alice

Har alltid haft ryggskott förut innan jag provade en sk. ryggbänk.Man hänger ca:45grader med benen upp och huvudet ner och sträcker rygg och nacke, 5 min morgon och kväll räcker.Har hjälpt mig väldigt bra,äntligen kan jag jobba igen!
mer info ang.ryggbänken på www.vippon.com

2006-08-12 @ 17:21:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: