leifsjoqvist

2006-09-06
01:32:05

Dansk "terrorism"
I Danmark är det viktigt att tala om varifrån människor kommer
när de misstänks för brott.
De nio som greps av den danska säkerhetspolisen
är:
1 Kurd
5 Palestina
2 Irak
1 Danmark

8-1 till blattarnas nackdel.

Frågan jag ställer mig är.
Vad är en kurd?
Turkisk,syrisk,iransk,irakisk eller rysk kurd?
Är någon av dessa kurdgrupper mer kriminell
eller terroristbenägen än andra?

Folkpartiet  som strider med Sverigedemokraterna och
Nationaldemokraterna om att vara "svenska" lär snabbt
av Danmark.

Man vill likt Danmark tala om varifrån en misstänkt
brottsling kommer . Man anser tydligen att invandrare
är mer kriminella än de svenska.
BRÅ visar ju att det finns en oerhörd skillnad i kriminalitet
när det gäller invandrare. Vietnameser och kineser förekommer
ju överhuvudtaget inte i statistiken.

Vad jag också undrar över är varför skall man stanna
vid invandrargrupper.
Jag vill ha reda på vad för slags svensk det är som begår
brott. Finns det städer eller landskap som är överrepresenterade?

Problemet som man skapat är att om gemene man
läser att någon blivit våldtagen så tänker man: det är
en blatte som gjort det!
Så långt har det gått.

Valet man då har att göra är att ständigt påpeka att vi
alla är människor eller så kan man acceptera de folk-
partistiska  semirasistiska retoriken och i frihetens
namn säga att varje brott som begås skall ha en
nationalistisk varudeklaration.
Kommentar:
#1: asdf

Du är en blatte

2006-10-01 @ 21:22:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: