leifsjoqvist

2007-04-12
19:40:02

Vetlanda- pendeln slår tillbaka
För 10-15 år sedan rådde häxjakt på människor som
arbetade på socialkontor. De beskrevs som Stalins
döttrar och deras liv syftade endast till att omhänderta
helt friska barn från helt friska föräldrar.

Anna Wahlgren ryckte ut  och tillsammans med en närmast
enad mediavärld försvarade man varje missbrukare och varje
retarderad förälder i deras kamp att behålla sina barn.
Det gjordes TV-pjäser på temat där socialarbetaren alltid var
ett monster.

Vad media lyckades med i praktiken var att förlänga lidandet
och i vissa fall ren tortyr för hundratals barn.

Jag vet hur det var.
Vi den tiden funderade jag och mitt ex på att skaffa fosterbarn.
Vi hade två handläggare hemma. En av dem började att gråta
när jag frågade hur det var. Det fanns barn som hon visste fick
lida och hon kunde inget göra för då var Wahlgren och media
framme.


Idag har vi flickan i Vetlanda som är en produkt av Wahlgren och
media. Drevet går. Flickan är ointressant för drevet. De vill ha offer.
De vill ha avgångar. De vill att myndigheter skall ingripa och omhänder-
ta!

Fy fan vad det stinker........
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: