leifsjoqvist

2007-08-24
09:10:04

Tankar om anus
Vaknar vid sju och känner mig grymt skitnödig.
In på dass och klämmer lite och denna dag
ler gudarna mot mig. Jag får den långsamma
stora skitkorvens dag.
Det är det omvända samlagets tid.

Jag blir knullad av min egen skit.

Jag har aldrig knullat någon i röven.
Jo, en gång, men det var ett misstag.
Jag var full och hon sa inget om att jag
var i fel hål.


Jag har inte gjort av den enkla anledningen
att jag inte är homosexuell och att jag inte
gillar tanken om att få bajs på snoppen.
Jag gillar inte ens tanken om att få bajs
på kondomen.

Såg en gång en tidning med bara ett rövhål
som klämde ut bajs. 16 sidor fick man följa
bajskorvens väg ur hålet. Sista bilden var bara
en bajskorv på golvet.

Å andra sidan finns några sekvenser i filmen
Me and you and every we know (med och av
den gudomliga Miranda July). En är där en sex-
åring chattar med en äldre kvinna på en kontakt
site och pojken skriver:
"You poop inte my butt hole and I poop into your
 butt hole...back and forth...forever."
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: