leifsjoqvist

2007-08-24
09:29:01

Tankar om kön
Igår mötte jag en man i klubbhuset och
ganska snart började jargongen övergå
i ett obehagligt könstramsande.

Mannen började att förklara varför man måste
knulla äldre kvinnor i röven. Det berodde på,
enligt mannen, att kvinnor blir så slappa i fitt-
an med ålder att det inte finns någon friktion
att tala om och därför gör könssamlaget ointres-
sant.


Jag invände då att när man kommit upp i den
ålder där han befann sig brukade ju kuken bli
så slapp att den inte klarade av att penetrera
ett spänstigt rövhål.
Konversationen dog ut.

Enda sättet att få en ände på slappfittsdiskussionen
är att kvinnor begär att få knulla med män som har
kukar över 25cm. Det är ju inte kvinnans fel att män
är för klent utrustade att kunna tillfredställa.

För många år sedan jobbade jag med en man på
Lillhagens sjukhus. Han var runt femtio och nyligen
skild. Han var fet och otrevlig. Han förstod inte varför
unga tjejer inte ville ha honom. Han bantade och drack
under några veckor bara potatisavkok. Han luktade pota-
tis.
Hans armar och ben blev till stickor men magen blev kvar.
Han såg inte klok ut.

Kvinnorna på avdelningen bad mig prata med honom om
hans eviga flirtande. Mannen blev vansinnig och när han
lämnade avdelningen skrek han:
"Du din jävla Judas...!!!!!"

Alltså. Som man är det en plikt att inte gå med i
jargong bara för att man är av samma kön. Det
är vår mänskliga identitet som är det primära inte
könet.
Kommentarer:
#1: Ola

Det var typ dom här bilderna jag menade..grym sökmotor.

2007-08-25 @ 06:35:51
#2: Ola

Samtalet med mannen i klubbhuset var roligt.

2007-08-25 @ 06:43:01

Jag gillar din anus som luktar shit!

2010-06-21 @ 07:41:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: