leifsjoqvist

2007-02-06
14:16:24

En alldeles vanlig dag (7)
Jag vaknade på jobbet efter en händelselös natt.
Jag somnade innan ett så jag var rejält utvilad.
Efter frukost cyklade jag iväg mot stan.
Solen sken och var som balsam mot det bitande
kylan som slog till i de skuggiga partierna.

Jag cyklade till Valhalla för att simma och ta en bastu.
När jag kom fram till bassängen såg jag att på en av de
bortre banorna var det endast två simmare så jag gick
dit.
Jag väntade till den vändande kvinnan kommit några meter bort
innan jag kastade mig i. Knappt hade jag kommit upp över ytan
förrän paniken slog tag i mig. En gammal känsla briserade som
en atombomb .  När mina läppar började domna förstod jag
var det var: Väteperoxidkärring!

En del kvinnor använder väteperoxid när de permanentar håret
och det är inte bara hår som stelnar av permanentvätska. För några
år sedan träffade jag en kvinna som jag hade en kortare förhållande
med. En dag när jag kom hem til henne hade hon permanentat sig
och var mäkta stolt över detta. Jag tyckte mest det såg ut som spunnet
socker.
I vilket fall så hamnade vi i säng och jag var snart nere och slickade
hennes fitta. Efter bara några sekunder kände jag hur läpparna
domnade och hur jag förlorade känseln i tungan. Men min kvinna
skrek av vällust så jag hade ingen lust att börja diskutera mina krämpor.
Men tungan var borta. Jag fick rotera huvudet för att få fart på tungan.
Det gick ganska snart för henne.

Hon sög av mig och det gick ännu snabbare.

När vi så låg där efteråt och pustade ut frågade hon om jag
hade upplevt något annorlunda när jag slickade henne. jag
kunde inte svara då tungan fortfande var bortdomnad utan
nickade lätt. Då berättade hon att hon pemanentat fittan också.
Det tog timmar innan jag var återställd.

Så nu kände jag väteperoxiden gå till attack igen.
Det händer med jämna mellanrum när jag är och simmar
på Valhalla och det fyller mig med dubbla känslor:
dels obehag för att mina läppar och tunga domnar,
dels för att det påminner mig om att slicka fitta.
Kommentar:
#1: sigvard

Du skulle ha kysst henne efteråt och låtit din mjuka silkesrena sperma sipprat i dina mungipor så tror jag inte att du har fått de domningarna!
Sperman neatruserar det mesta.
Om du råkar ut för detta problem någon mer gång så prova det!!

2007-02-07 @ 21:14:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: