leifsjoqvist

2007-02-26
13:36:51

Låt jägare skjuta varandra
Igår hade man ett inslag på Rapport om de stackars
jägarna. Järgarförbundets ordförande grät över att
vargen mördar så många älgar.

Ja, vargen mördar så många älgar att flera hundra
män måste kanske stanna hemma i höst från deras
invanda fylle- och mordsorgie som de anser vara en
mänsklig rättighet.

Hur många vargar finns i landet? 100?
Hur många jägare? 100000?

Detta måste vara vår tids största propagandalögn.
Fyllesvinen som ett par veckor om året tar ledigt från
arbete och allt socialt ansvar och åker ut i skogen ,
super som svin, ljuger om fitta och nedlagda byten,
och sedan skjuter försvarslösa älgar.



Vi pratar om att vi har problem med våra ungdomar.
Vad är det i jämförelse med detta?
Vi underblåser blodtörsten och fylleångesten hos
100000-tals män.
De enda som kan känna glädje över att dessa mordiska
bestar lämnar sina hem i 100000-tals är väl kvinnor och
barn som slipper fysisk och psykisk misshandel under
några veckor.

Förbjud jägare att lustmörda i skogen.
Låt dem istället jaga varandra i speciella reservat och sänd det i TV.
Kommentar:
#1: Jimmy Forsman

Först och främst:
Jag har aldrig jagat, eftersom jag förr tyckte det var fel.

OCH:
VEM tror du att du är som kan uttrycka dig såhär?
Jag gissar på att du är en ensam nollåtta som sitter hemma och trycker till dansbandsmusik, för att ens yttra sig på det här sättet bevisar hur LITE du egentligen vet om det!

NORMALA människor brukar först ta reda på lite fakta innan dom kastar ur sig massa skitsnack!

Jag känner många jägare, manliga SOM kvinnliga!
En del är släkt, och sen kommer såna som dig och påstår att MINA vänner och släktingar är alkoholister och misshandlare!?

Du tycker säkert att det är rätt att släppa ut minkar i naturen också!

Jävla idiot.

2007-03-22 @ 06:08:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: