leifsjoqvist

2007-08-01
00:05:38

Den starkaste driften
Har haft rejält ryggskott under 4 dygn.
Inatt tog det en halvtimma att  ta mig
från soffan i vardagsrummet till toaletten.

På toaletten höll jag på att bli fast på
holken. Varje försök att resa mig skickade
in 10 knivar i ryggen( Fattar ännu mer den
vedervärdiga scenen i Wolf Creek).

Jag sover någon timma innan jag väcks
av smärta.

Vissa hävdar att sexualdriften är vår starkaste
drift. Min starkaste är frihet från djävulsk smärta.
Om man erbjudet mig 70 fylliga oskulder vars
enda uppgift var att knulla skiten ur mig och ställt
det mot en frisk rygg hade jag aldrig tvekat.


Jag hade valt att slippa tandrotsinflammation och
halsböld framför de 70 oskulderna.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: