leifsjoqvist

2007-07-06
13:06:16

Informationstortyr-Runar Sörgard
Om man vill informera sig om vad som händer i världen
utsåtts man ständigt för meningslöshetens desinformation.

Om Runar Söörgaaard låg döende vid vägkanten och sakta
slukades av daggmaskar skulle jag stanna och njuta av
detta.
Jag skulle uppmana honom att fråga GUD om hjälp.

Runar är en vidrig kristen fascist.
Han predikar att de svaga får skylla sig själva och att
de rika är belönade av GUD.
Han hånar andra religioner och säger att Mohammed
var pedofil.( kanske därför han är så populär i mediakretsar).

Runar har aldrig arbetat men har alltid stora hus och stora
bilar och är på resande fot för villiga korkade kvinnor.
Hur får han sina pengar?
Är han manlig prostprostituerad?

Media är ju sällsynt gullande med detta as.
Får de gratis sex av honom eller vad?

Skulle TV4 låta Tilde de Paula vara kvar som magasinsankare
om hon var i par med känd islamisk fatwaanhängare och med-
lem i Hamas?

Aftonbladet är tillbaka i sitt 40-tal( var ju då en varm anhängare
av det tyska ordning och reda samhället)och  horar för vad som
helst för att sälja lösnummer.
Nu påstår de att Runar försökt att hålla relationen hemlig!
Vem skall tro på det?
Runar lever på att synas i rubriker.

Nej, utvisa det kristne terroristen till någon fundamentalistisk fiskeby
på den västnorska nordkusten.

Mest retar det mig att jag påtvingas massa info jag inte vill ha.
Jag vet massor om Posh, Bentzing, Alice, Kicki, Magnus, Zemmerlöv,
Lundin, Moss, Docherty, Britney, Paris etc etc och jag vet det utan att
jag ens söker detta. Det bara sköljer över mig. Nättidningar, TV, reklam,
papperstidningar överallt detta meningslösa infoklister som inte går
bort.

Aldous Huxley beskrev detta 1932 i Du sköna nya värld.
Vi lobotomeras av nöjesskapellerna. De skär bort allt av värde
och låter avfall som Runar vara kvar.

Kommentar:
#1: Peter Backman

Jag håller med till 100%. Ge Runar till krokodilerna.

2007-07-06 @ 22:38:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: