leifsjoqvist

2007-03-18
23:28:18

Kåt katt
På mitt arbete har vi en katt.
Av sekretessskäl kan jag inte uppge kattens namn.
Även anständighetsskäl  säger att katten bör få
vara anonym.

Katten är nämnligen pervers.
Jag kom hem igår och efter en dag med intensivt
cyklande och massa träningar krävde anständigheten
att jag duschade.
Jag orkade dock inte.

Det var så illa att jag väcktes av min egen intorkade armsvett.

Jag cyklade till jobbet igen i samma kläder och ingen
behöver ju vara superintelligent för att räkna ut att det
bara var män på jobbet idag.



Det är också ett viktigt skäl att ha kvinnor på arbetet,
i vilket fall kvinnor som lockar till sexuell eftertanke.
Utan dem, inget byta av underkläder, ingen rakning,
kockelbärsexpansion, flänsost, vitt mellan tänderna,
..........................

I vilket fall gick jag direkt till soffan och satte mig för att
kolla skidskytte. Då kommer vår kastrerade honkatt och
hoppar upp bredvid mig. Jag tog henne och började att
klia vilket jag alltid gör.

Då fick hon lukt på min armhåla och blev helt galen.
Hon borrade in huvudet i armhålan och började åla
runt. När jag försökte ta bort henne satte hon klorna
i sidan för att hålla sig fast. Jag började känna panik.

Det var samma känsla som när Husmor Stina låste in
mig i förrådet när jag gjorde lumpen i Älvdalen. Hon väg-
rade släppa ut mig om jag inte knullade av henne.
Jag var 19 år och hon hade 19 månader kvar till pension.



Katten fick konvulsioner där i armhålan och jag var osäker
på om hon fått hjärtinfarkt eller om hon hade astmaanfall,
innan jag begrep att hon fått orgasm.

Jag rusade in i duschen och stod där länge och duschade
med kläderna på.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: