leifsjoqvist

2007-10-26
16:46:54

Lefty Mccarthy
RFSL har gått i taket för att organisationen
Bevara äktenskapet får göra reklam på Stock-
holms tunnelbana.
Yttrandefrihet?

Jag gillar inte dina åsikter, men kan gå i döden
för att du skall få framföra dem!

Är det spermatorsk på hjärnkontoret?

Jag börjar bli trött på bög och hbt-tjafset.
De har rätt att ingå partnerskap. Vad fan det
räcker väl.
Varför är det å andra sidan så viktigt för dem?
Grön Ungdom vill ju ha polygami så också den
populistiske bondliberalen Federley.

Äktenskapet är skit.  Varför man skall konstituera
denna uråldriga samlevnad är för mig en gåta, men
det finns mycket jag finner tveksamt i andras lever-
ne.


Lefty McCarthy i RFSL jämförde annonsen mamma,
pappa, barn med om nazister fårr göra rasistiska
annonskampanjer. Vilken jävla koppling. RFSL hän-
visade också till Bevara äktenskapets hemsida och
att man där kan se den homofoba hetsen.
Finns inte!
RFSL sysslar med MCCarthyism. Guilt by association,
bara att här finns inte ens en association.

Faktum är att det är mer giltigt att skylla RFSL för pedofili
än Bevara äktenskapet för homofobi
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: