leifsjoqvist

2007-10-13
22:36:25

Världens bästa idrottsman
Här är världens för tillfället bästa idrottsman.

Igår träffade jag Erik de Broen, under två år en
av de tuffaste backarna i den svenska historien.
Bröderna Broen och Gunder Högström.
Tugga taggtråd var ju pussysport i jämförelse
att möte dem.


I vilket fall berättade han att han bott i Australien i
femton år.
Jag frågade honom om han hade prövat att spela
Australiensisk fotboll.  Han tittade på mig med ren
skräck i ögonen och sa:
-Det är inte människor som håller på det!!

Min dröm är att se Chabal möta de främsta i AFL.

Kommentarer:
#1: tomas

jag som trodde man skulle få läsa en rolig anekdot om din sons middag :)

2007-10-15 @ 14:24:45

Aussie Rules finns nu i Sverige: www.aflsweden.se

Alla välkomna (t.o.m Chabal) :)

2008-03-20 @ 17:46:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: