leifsjoqvist

2007-09-27
15:00:05

Kristi son
Igår när jag som vanligt låg och
onsdagstvångsrunkade tappade
jag för ett ögonblick koncentrationen
på vad jag gjorde och vips pytsade jag.

Det smaskade till i ansiktet och jag
blev krämigt blöt.
Jag fylldes av fasa- jag var ju nu en
självbefläckare.

När jag låg där och simmade för att inte
drunkna i min bottenlösa ångest hörde
jag en röst:

"Leif,Leif hav förtröstan, du äro ju Kristi
  son"!


Det var Jesus. Han hade just varit och knullat
 med Åsa Waldau.
"Ett dussinfuck", sa han lakoniskt.

Jesus berättade att han för många år sedan
suttit i bassängen på Valhalla och tjuvrunkat
och släppt pytsen i vattnet och sedan suttit och
garvat när folk fick kallsupar. I vilket fall blev jag
sedan till av sperman och de kvinnliga hudav-
lagringarna som som kom av när kvinnor kliar
sig av svampklåde i skrevet.

Jag  är alltså Kristi son.
Jag kommer i framtiden att vara rädd
om varje sagge jag släpper.

Gud finns!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: