leifsjoqvist

2008-04-28
14:58:47

Drömtydning
Jag stod på Backavallen och kollade en match.
Jag vet inte vilken.
Jag var naken.

Runt om mig hörde jag röster:
"Kolla vad fet han är"!
"Snacka om att ge traktordäck en mage"!
"Skäms ,gamla karlen att gå naken"!
"Fy faaan va äckligt".

Jag försökte att fly men benen ville inte röra sig.
Jag borde hållt för ögonen men jag höll för kuken.

Det fanns inga flyktvägar. Det vara bara att stå och ta emot.

Jag vaknade häftigt. Det var en dröm. Puuuuu...........................!

Vad var orsaken till denna dröm:

-Jag sov med öppet fönster.
-Jag hade pissestånd.
-Vid sex  års ålder såg jag min mamma naken i duschen.
-Vid sex års ålder såg jag min pappa naken i duschen.
-Vid elva års ålder fick jag min första utlösning.
-Jag har sett Per Ahlmark på bild.
Kommentar:
#1: N.N.

Hade det näst sista alternativet något samband med det sista (typ orsak-verkan)?

2008-04-28 @ 22:31:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: