leifsjoqvist

2008-04-14
11:15:59

Olika perspektiv på livet..............
Jag stod igår och tittade på när
ett av flicklagen tränade. Irriterade
mig som vanligt på att man måste
träna alla samtidigt i olika former
av kolonnövningar.

Mycket väntan blir det.
Hur svårt kan det vara att köra stationer
så att man får ett högt tempo över hela
träningen?

Då jag stod där i mina tankar kände jag
hur det ryckte till i knävecket. Där stod en
liten flicka och tittade med stora ögon.Hon
hade en mycket passande glugg vid fram-
tänderna. Hon var runt fem år.

Hon tittade utan att säga något och till slut
frågade jag henne om hon ville något.

Hon frågade då med mycket undran i rösten:
"Är du en jätte?".

Kommentar:
#1: teamkitty

Du e nog en jätte.

2008-04-16 @ 06:50:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: