leifsjoqvist

2008-08-18
10:04:30

Gammal? 4
Jag har en sjuklig hobby.
Jag gillar att läsa kontaktannonser.

Kvinnor har en särskild kod.
De gillar att träna eller skogen.
De gillar vin i hemmet och en svängom.
Deras vänner säger att de ser bra ut.
De vill inte ha tillfälliga förbindelser.

Om jag skulle skicka in en annons skulle
mitt fysiska tillstånd vara numero uno. Det
är så när man passerar 50. Frisk och ekono-
miskt oberoende.

-Orkar farbror bära kassen själv?
-Vet gubben hur mycket klockan är?
-Skall vi hämta dig vid dörren när vi åker till match?

Vackra kvinnor tittar på min gloende nuna med
avsmak. Jag en liten gloende gluttare ses som
potentiell våldtäktsman. Jag vill ju bara titta. Jag
är fullt införstådd med att jag inte får röra. Det är
bitterljuvt att bli äldre. Alla dessa unga vackra kvin-
nor. Man kan titta ogenerat just för att man är ute
ur matchen. Vad kan man mer förlora?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: