leifsjoqvist

2008-11-05
13:36:39

Anti-amerikanism
Om Malcolm X hade levat hade han sagt att
den tillträdande presidenten var urtypen för
en housenigger. En man som servat de vita
för en plats i finrummet. Historiens mest fram-
gångsrike housenigger dock..............................

F ö har jag omvärderat min syn på amerikaner.
De beskrivs ofta som arroganta och självgoda.
Ett bevis på detta är att de inte vet vad Sverige
är och ännu mindre var Sverige ligger.

Igår hittade jag och en kollega en karta över USA.
Alla delstater var inritade, dock utan namn.
Mitt resultat var inte någon att skryta med.
Jag kunde namnet på de flest delstaterna men
placeringen var närmast usel................................


Kalifornien, Florida, Hawai, Alaska, Texas placerade
jag resten fel.


Testa sjäv!!!


Vet du var Vermont, Oregon, New Mexico eller Maine ligger så är du grym!


Rätt svar!(använd förstorningsglaset)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: