leifsjoqvist

2008-11-11
15:54:14

Humor
Evighetsserien med Al Bundy  har jag inte följt
men igår såg jag ett avsnitt och det var riktigt
roligt.

Bundys fru Peggy vinner en tävling och får hem
Chicagos mest välnärda man. Han kommer i
rosa trikåer.

Sonen Bud frågar hur man får sådana muskler
och då svarar dottern Kelly:
"Det är inga problem, häng bara på ett par hantlar
 varje gång du klämmer en finne".


Det blir lite käbbel mellan barnen och Bud hånar
Kelly för att hon varje natt pratar med sjömän inn-
an hon skall somna in och systern replikerar:
-Jag ligger i alla fall inte ensam och säger "Gonatt
 älskling " till min högerhand.

Serien Married kanske är det bästa som gjorts om
amerikansk white trash och deras värderingar.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: