leifsjoqvist

2008-10-20
23:54:32

A propos den kvinnliga kåtheten
Jag har under hela min levnadstid varit
förundrad över det ofantliga glapp som
finns mellan det sagda synen på kvinnlig
kåthet och det praktiskt tilllämpade.


Många män har försökt att anpassa sig
till den norm som varit offentlig i hopp om
att få mycket fitta och gissa så många som
besviket fått sitta själva på toaletten och låt-
sasknulla och pytsa i toapapper.


För kvinnor i allmänhet tänder till när de hårda
grabbarna äntrar scenen. Kvinnor vill knulla de
elaka, kriminella och brutala männen. Jag tror
att kvinnor ljuger om säger att de ligger och tänker
på en snäll och omtänksam man när de gnuggar
klitoris.

Om detta nu inte bara är en verklighet i mitt lilla
huvud så finner jag det märkligt. Evolutionärt är
ju inte dessa män ett skit att ha för avkomman,
inte ens som skydd. De är som lejonhannar, ant-
ingen skiter de i ungen eller så förgör de samma
unge.


Den brutale mannen kräver ju också den undergivna
kvinnan så det gör ju inte saken klarare.
Biologisk och socialt är det alltså fel, ändå ser det så
ut.

Varför är allt en trasa?
Kommentar:
#1: *S*

Ojsan. Då är jag inte en typisk kvinns. Mina erotiska tanker kretsar aldrig kring kriminala eller brutala typer.

2008-10-23 @ 06:45:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: