leifsjoqvist

2008-09-28
18:24:41

Det bästa med att vara fet
Många gnäller över att de får rynkor, gäddhäng
och dylika fruktade åkommor.

Jag har det ultima botemedlet.
Bli fet.

Jag blir bara fetare med åren och
min kropp är rund och huden utspänd.

Ett tips som jag hörde igår är att dricka
juice.
Jag älskar juice. Jag är beroende.
Jag kan döda för att få Tropicanajuicer.

Fördelen med juice är att det finns massor
av energi. Cyklisterna i Tour de France brukar
börja dagarna med pasta och juice( blandat)
sedan cyklar de 20 till 30 mil.

För oss som inte cyklar 25 mil varje dag inne-
bär det att all energi vi inte förbrukar förvandlas
till härligt fett att hänga runt våra kroppar.

Fat is happy.
Kommentar:
#1: *S*

Men aj när man gå ned i vikten.. då hänger huden bara. Det blir inte vackert precis.

2008-10-03 @ 15:20:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: