leifsjoqvist

2009-12-01
12:31:34

Annicka Dahlström...hjälp!!!!!

Det finns en person som heter Annicka Dahlström.
Hon är professor. Han anser att kvinnor med stora
bröst är dumma i huvudet och borde bara ägna sig
åt barnalstrande. Jag delar inte den åsikten. Jag tyck-
er att de också kan användas till att ha sex med.

Detta är min nya matteläraret.........2 plys 2 er 15

Dahlström har själv jävligt stora bröst. Hon anser att
män inte kan ta hand om barn. Under tre år finns inte
en chans att män kan klara upp situationen menar hon.
Jag är ett exempel på hennes tes. Min äldste son gick
jag med från det han var ett par månader. Än så länge
har han inte visat några större störningar.

Det tröttsamma med sådan som Dahlström är att när hon
blir pressad säger att det finns undantag,  varje gång hon
utsätts för kritik faller hon undan. Det visar sig också att
hennes forskning och åsikter har otroligt liten evidens.
Det handlar om åsikter.

Det avgörande argumentet mot Dahlström är att hon gillar
Anna Anka. Det diskvalificerar den bäste.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: