leifsjoqvist

2009-02-19
10:54:45

Ett acne vid namn Pär Ström
Igår fanns han i rutan igen,
kvinnohataren Pär Ström.
Varje gång en stark, modig,
intelligent kvinna får publicitet
dyker Pär upp och gråter över
att han inte får vara man.


Man är inget man får, man är
något man blir och detta enkla
faktum är obegripligt för Pär.

Jag är mer man i varje por av min
kropp än Pär och ändå har jag inga
problem med starka, modiga eller
intelligenta kvinnor. Tvärsom.


Det borde vara varje mans uppgift
att ta strid varje gång Pär och hans
nyliberala pack drar en lans för oss
män. De hör hemma i kloakerna bland
våldtäktsmän och misshandlare.

F ö förstår jag inte varför inte feminismen
använder en onliner för att få över 95%
av alla män under 25 på sin sida.
Den är enkel.
"Frigjorda och jämställda kvinnor ger mer sex".(1)

Män under 25(jag tar 25 för där är procentsatsen
100 över 25 är den mer osäker och pendlar mell-
an 99,1 och 99,5%)tänker med kuk och bihang.
Om kuken och huvudet bytte plats skulle man bara
reagera över de runda öronen.

Fotnot:
(1) Detta kan tyckas vara diskriminerande mot bögar,
      men då dessa redan är frigjorda är det inget pro-
      blem för kvinnor.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: