leifsjoqvist

2009-02-18
12:05:22

övervakning 3
I 1984 av Gerorge Orwell styrs samhället
av någon som kallas Storebror. Man har
också inför ett nyspråk för att alla skall
tycka lika. Avvikelser staffas hårt. Alla upp-
manas till att vaka över varandra och att
anmäla regelbrott. Barn anmäler sina för-
äldrar. Alla hem är utrustade med en skärm.
Storebror ser dig är en slogan överallt. Man
utgår från att man alltid är övervakad.


Detta är frihet från en massa saker.
Det är ett tänk som insluter allt från Stalins
sovjet till dagens kapitalism.


Tänk på allt du gör som du verkligen inte
skulle vilja visa för omvärlden. När du
pillar på dig själv, när du luktar på dina fing-
rar efter att toalettpappret gått sönder, när
du släpper saggen i en serietidning, när du
kletar fast snorkråkan under bordet...............


Jag minns för drygt 30 år sedan när jag läst
om bögar. Det som fascinerade mig var att
de hade sex överallt. De knullade på toaletter
och i trapputgångar. Jag minns att jag undrade
hur det skulle vara att få en kuk i röven. Så jag
tog en matsked med plasthandtag och försökte
att köra upp den i röven. Det gjorde för jävla ont
så jag avbröt och insåg att jag kommer aldrig
frivilligt att släppa in någon i mitt rövhål.

Men.....tänk om detta varit filmat av en övervaknings-
kamera?
Vad skulle jag sagt?
Kommentarer:
#1: Robban

Jag är övertygad om att valfri medlem i Genesis anno 1970-tal hade fått ta dig i brummen om tillfälle givits ...

2009-02-19 @ 02:26:56
#2: Leif

Min hemliga våta dröm har avslöjats. Tänk att bli knullad i röven av Peter Gabriel samtidigt som

Phil Collins och Steve Hackett sjunger duett och

precis innan orgasmen återförenas Anthony Phillips med de andra och drar ett gitarrsolo..........

2009-02-19 @ 10:57:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: