leifsjoqvist

2009-01-22
01:31:52

De serbiska invasionerna
Jag har ett öppet sinnelag men jag tycker
ändå att alla med minsta gen från Balkan
och då i synnerhet serbiska män borde
få genomgå humanistiska kontroller en
gång per år och få frågor som:

Om du ser en kosovoalban vad tänker du
då?
a)jag skall döda det jävla krypet
b)jag döda honom och hela hans släkt
c)jag skall döda honom , hela hans släkt och
   döda hela hans by och konfiskera alla tillgångar.
d)Vad är det för slag?

Vid svar d) och a) kan fortsatt uppehållstillstånd i
vår nation sanktioneras.
Samma formulär kan ges till kosovoalbaner, kroater,
slovener, makedonier, montenegrer, enklavkosovo-
albaner i kroatien etc etc men att man då byter ut kos-
ovoalbaner till serber.


Jag har haft en tung dag i arbetet med att vara en humanist.
Det började med att jag skulle cykla till Valhalla och när jag
kom till rondellen vid GP-huset så är det övergångsställe och
lämnaföreträdemarkeringar och skyltar för bilistjävlarna men
vad händer? Jo, ett vanhelvete stannade inte utan det var centi-
meter från kollision. Van som jag är vid detta hann jag lägga
en rejäl loska på vindrutan. Till alla lycka stannade idioten och
jag kastade min cykel och började springa mot honom. Då kör-
de han. Det var en serb.

Så inne på badet. Jag drar mina längder. Så när jag har min
crawllängd är det en serb som flyter ryggsim i banan och jag
hamnar över honom. Jag bad om ursäkt och var hur undfallande
som helst. Ändå kände jag att detta är inte riktigt klart än. Mycket
riktigt. Något senare när jag kör ryggsim får jag en lavett i ansiktet.
Självklart är det serben. Jag kände att jag för ett ögonblick ville
göra med honom som med spindlar när jag var sex, men insåg
att jag inte skulle sjunka ned till serbens tillstånd och bli en del
av dennes kultur, den hämndsjuka etniska psykoskulturen.

Upplyst simmade jag färdigt och gick sedan med den andra
kinden tydligt markerad.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: