leifsjoqvist

2009-01-07
00:46:36

Gudsbevis 1
Finns Gud?
Om han finns så borde också hans motsats
djävulen existera.
När jag läser Expressens debattsida inser jag
hur bottenlös ondska kan ta skepnad av en
kristdemokrat.


Annelie Enocksson skriver att de 20 barn som
sköts ihjäl idag får skylla sig själva. Israeliska
soldater har rätt att skjuta palestinska skolbarn!

Var går gränsen!
Jag trodde inte det var möjligt att skriva sådant på
sanktionerad plats i en av våra största dagstidningar.
Det är i paritet med vad Hörnfeldt skrev efter första
Irakkriget då han tyckte det var skitsamma om 100000
irakiska soldater sköts i ryggen efter att de givit upp. Den
fete var ute efter uppmärksamhet då ingen längre brydde
sig om att han var Feldts plastson.

Enochsson sällar sig till samma inhumanism som Nysvenska
Rörelsen som påstår att Auswisch inte kunde varit ett kon-
centrationsläger därför att det fanns en swimmingpool där.
(Logiken var att poolen var till för fångarna och att fångar som
får bada i en pool utrotar man inte.)

Enochsson får mig i vilket fall att tro på genuin ondska och
att Kristdemokraterna är de bästa på att sköta denna ondska
är ju ingen nyhet.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: