leifsjoqvist

2009-07-09
20:38:00

Historien om Idioten- del 667
Idag kom då    Idioten igen. Han    klampade   rätt   in
i klubbhuset. Jag sa då till honom att lämna och han
vägrade. Jag ringde polis och till min   förvåning kom
det en bil. Idioten hävdade då att jag hade misshand-
lat honom i Skåne för 14 dagar sedan.

Så säger han jag  skall betala   honom    för   att han åkt
hit från Beirut. Samtidigt ringer han    till Västra Frölunda
och säger att han och hans    pojke skall börja där nu till
Gothia Cup. Han får  nobben förstås. Det   förnekar   han
och jag säger att jag pratat med ledare Peter och då säg-
er han att jag  pratade med Peter först. Det är alltså  hela
tiden en psykotisk snårdjungel att ta sig in och ut i.

Vi spelade match mot Älvsborg FF och vann med 8-0. Deras
tränare var den förste jag  pratade med om George. Jag häv-
dade då att jag skulle klara detta  genom att   vara tydligt och
ha fasta regler,    vilket har  fungerat f ö i 20 år,  som jag idag
bara kan  erkänna   inte räckte     till mot idioten.    Långt ifrån.
Tränaren var lite   skadeglad och det hade han all rätt att vara.
Idioten  är    inget för   amatörer   här krävs strikt  kunskap och
ett par lager tvångströjor,
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: