leifsjoqvist

2009-07-18
14:34:47

Sängvätare.............
Jag drömde vilt inatt.
Jag   drömde   att  jag jagades av män
som   ville  pissa   på mig. De   sprang
med snopparna och slängde   urinkas-
kader. Till slut fick jag tag i en och piss-
ade tillbaka.

Jag vaknade av att jag låg   och pissade i
sängen.  Chockad reste jag mig och gick
till duschen.

Förra  gången   något   liknande hände var
1978 och jag gjorde  lumpen. Vi   hade fält-
övning och låg i tält. Jag drömde att Bosse
Berglund  (känd hockeyprofil då)  stod  och
pissade på mig. Jag vaknade  och såg  då
att  eldvakten  hade somnat men också att
jag pissat ner mig.

Snabbt  slet jag   av mig   långkalsongerna och
slängde ut dem genom tältöppningen.   Sedan
gapade jag ock skrek på   eldvakten som hade
somnat. Allt för att leda bort   fokus. Gissa   om
han fick ovett. På morgonen väcktes jag   av att
det gapskrattades på utsidan. Jag gick dit. I ett
träd hängde ett par stelfusna ( det var -30) lång
kalsonger med ett stort stycke gula  iskristaller
som lyste upp. Alla trodde det var eldvaktens....
Kommentarer:
#1: N. N.

:)

2009-07-18 @ 17:28:06
#2: Eldvakten

Var det du!!!!!!!

Alltsedan den dagen har jag fått

heta pisse-gunnar här i Östersund!

2009-07-18 @ 17:58:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: