leifsjoqvist

2009-07-21
00:56:15

Världens bäst klädde man...jag?
I GP kan man läsa om världens bäst
klädde man. Intressant (gäsp!!!).

Däremot  blir jag upprörd   när man  har
utnämnt Peter Siepen till landets sämst
klädde man  och   Usama bin Laden  till
världens.

Jag  skulle  vilja ta  upp den  kampen och
påstå att jag har betydligt värre klädsmak
än de båda.  Jag  skulle vilja  påstå att de
är välklädda i jämförelse.

Dagens outfit:
Min dotters randiga strumpor.
Ett par trasiga Asics på fötterna.
Ett par starkt röda och strikt skurna Baywatchkortbyxor
En urtvättad tenniströja med söndrig dragkedja och
massor av köttfärssåsfläckar som inte går bort i tvätt.
Över det svenska fotbollslandslagets overall.



.....fast de skall vara i rött............................
obs! Det är inte jag på bilden!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: