leifsjoqvist

2009-06-18
09:44:31

Dawit och min bärbara CD
Dawit Isaak har varit fängslad i    mer än  åtta år
och detta för att regimen i    Eritrea har  retat sig
på hans åsikter och   publicistiska  verksamhet
i Sverige. Tror någon att Isaac suttit i åtta år om
han varit en vit svensk medborgare?


Jag har också lidit.
Idag är   det    97 dagar    sedan jag fick reda på att
det äckliga lilla företaget   Netonnet    inte skulle lå-
ta garantin gälla för min dyrt (1669kr)    inköpta bär-
bara    CD-spelare. Det   var fukt som   förstört  den
och då skulle inte garantin gälla.   Som om all  bär-
bar utrustning bara var för innebruk. Så straffa  Net-
onnet med att handla på SIBA! När det gäller att  lå-
ta garantin falla så är nog   Netonnet   helt befriade
från att döma utifrån hudfärg.


Förhoppningsvis framtiden för Netonnet
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: