leifsjoqvist

2009-06-30
19:53:23

Saker jag inte sa och saker jag inte gjorde denna dag
Jag vaknade upp.
Jag knullade inte med prinsessan Madelaine.

Jag cyklade till badet.
Jag ropade inte "BRAVO" till golfspelarna när
de skulle slå ( Det är synnerligen irriterande att
staden bästa gräsytor skall handhas av överklas-
sen till att gå runt och glassa. Få är det. Om man
skulle jämföra med fotbollen är det som om varje
fotbollspelare skulle få var sin helplan för att trixa
lite).

Jag badade.
Bredvid mig låg två unga män.
En fet en hade en schäfer.
Jag sa att det inget gjorde att han gick lös.
Jag skrattade när aset skakade vatten över min
heta kropp.
Den fete skånsktalande unge mannen pratade
om brudar i telefonen.
Jag sa inte:
Har du ingen spegel din fete fan!
Om jag är för fet för ett fuck så är
det omöjligt att avgöra vilken under-
kategori du hamnar i.
Din röv påminner mig om världsalltet!

Sedan kom en ny hundägare med en slemmig
liten äcklig pudeliknande sak. Hon ville tala med
mig om sin hund. Det var en tryffelhund.
Jag sa inte:
Den enda svamp din dumma jävla hund kommer
att hitta är den som finns mellan dina ben.

På vägen hem hamnade jag bakom en kvinna i
trikåliknande byxor. Jag sa Iinte:
Jag skulle vilja borra ner mitt huvud mellan dina skinkor.
Kan jag inte få talla lite, bara lite.........
Schyst röv!


Jag cyklade förbi   golfbanan  igen.   På ett av hålen
stod fyra män med alla attribut   givna för    att vara
överklass. En av dem stod i sandbunker intill green.
Han missade och    skulle till att slå igen.   Han såg
irriterad ut. Han hade sand i oljan i håret.

Jag skrek inte då........jo, jag kunde inte låta bli:
Bravo!!!
Dom såg arga ut.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: