leifsjoqvist

2009-03-21
00:07:05

Look alike

Idag tränade jag ett knattelag och när
vi snackade var det en liten pöjk som
att jag gick som en gubbe han sett i
en film.
-Han var i sten fast han inte ville det och
 han vägde jättemycket så han kunde inte
 åka hiss, sa den lille pöjken.

En kollega ( inte särskilt uppskattad) sa att
han hade tyckte att jag var lik Kim Bodina (orange tröja).

Detta är ett ok jag fått bära hela mitt liv.
Massor av människor tycker att jag är
lik någon.
Det kan ju vara kul om det är någonting
som ser bra ut men nu har det sjunkit ner
till att bli liknelser som ett stenmonster som
väger 10 ton och en försupen dansk.

Kommentarer:
#1: André Dagerud

Hej Leif.



När det ändå är på tal så måste jag flika in!

Vad säger du om Gustav II Adolf??



2009-03-21 @ 00:43:27
#2: Leif

Jo pondus, skägg och rondör. Inte så dumt!

Bättre än Backajesus i alla fall.

2009-03-21 @ 00:59:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: