leifsjoqvist

2009-05-21
10:19:47

Det var bättre förr
För några år sedan läste jag Krigens barn av
Per-Anders Fogelström. Jag minns att jag be-
rördes av krigets vansinne och små människors
närmast overkliga tillstånd i dessa krig. Mest
minns jag dock ett samlag mellan en man och
en kvinna på ett hästsläp. De hade varit ute i fält
i närmare ett halvår. Vatten drack man. Det måste
ha luktat något djävulskt. Fittan som en nerlagd
fiskeindustri och mannens fläns som rutten dansk
ost.

Detta skulle inte fungerat idag.
Idag råder motsatsen.
Nu skall allt rakas innan man har sex.
Sjukhusen har fått en ny farsot att behandla och
det är alla de som skär sig i könsorganen när de
skall göra sig fräscha.

Jag hatar det ordet, frääässscchhhhh......

Det finns ju en mening med lukter. Vi skall agera
när det luktar fitta eller kuk. Riktigt bra sex kräver
starka dofter.

Idag om man har oralsex kan detta avbrytas med:
"Du, skulle du kunna tänka dig att gå ut och duscha
 lite. Jag anar en liten pikant doft av urin härnere...!

Idag när den moderna människan skall ha sex så
har man ersatt förspelet med gemensam rakning
och sedan en granskning så att inte hår har glömts
på pungen eller ovanför fittan.
Sedan är det kondom på och snabbt överstökat så
att man slipper det pinsamma att man börjar att
svettas. OH my gosh.....jag svettas....oh så pinsamt!

Ändå ökar könssjukdomarna.
Det beror inte på att vi skyddar oss för lite utan att
vi skyddar oss för mycket. Alla dessa barriärer av
rakningar och tvätt och deoderanter och oljor och
gud vet allt, gör att naturen säger ifrån: det var inte
meningen att det skulle vara så här.


I en f ö usel film vid namn Demolition man så har
man i framtiden slutat att ha fysisk sex utan man
har övergått till att ha virituell sex. Med kåpor på
huvudet tänker man sex. Se en utopi för dagens
unga.

Nog nu. Nu skall jag till Berta. Hon är småfet och
svettas som fan. Men hon har stora oljiga bröst
och en fitta som alltid skriker efter att bli knullad.
Hennes underliv har tätare vegetation än Delsöns
naturreservat. Här luktar fitta. Hon gillar att knulla
och gillar att knullas. Kan det bli bättre?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: