leifsjoqvist

2009-05-04
13:22:17

Vem köper fitta?
Under de senaste åren har delar av feminismen
gått ut och sagt att det är en kvinnlig rättighet att
sälja fitta.
Man vänder på hela kuttingen  och säger att det
är starka och frigjorda kvinnor som säljer sin
kropp och tjänar därmed pengar och skapar
självständighet.

Jag har svårt att identifiera mig med det tänket.
Jag har svårt att tänka mig att sälja mitt kön, min
kropp, min integritet för pengar.

Vad gör det med oss män?
Vilka män köper sex?
Jag känner ingen man som köper sex.
Jag har några gånger träffat män som säger att
de köper sex och det är inga roliga män att ha
att göra med.

Män som köper sex är:
Sexister, mansvin som  lider av svag självkänsla (
vilket inte skall läsas som ego för det har dom). Alltså
en typ av människor som borde behandlas.

Skulle det alltså vara positivt för samhället om
snygga och självständiga kvinnor sålde sin fitta
till egotrippade manssvin som ser kvinnan som
ett hål att stoppa kuken i.

Jag förstår inte.
Vad ger det oss i förlängningen?
Vad gör det med mansbilden?

En riktig man skall ha en stor plånbok och
ett rejält stånd. Då blir det fitta.

Om vi under de senaste decennierna haft en
frigörelse och skapat ett mer jämlikt samhälle
så luktar ju detta 1800-tal.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: