leifsjoqvist

2010-08-18
09:32:37

Oj, vad fel man kan ha
För många år sedan spelade jag match med
Pushers oldboys. Vi mötte Proletären och jag
hade dagen till ära rakat mitt huvud. På en
hörna gick jag upp och tryckte till en av spel-
arna i Proletären som dråsade i backen. Man-
nen i fråga blev mycket arg och tittade på och
skrek: Tat lugnt ditt jävla fascistsvin!

För inte så många år sedan tog jag en yngre man
på torget i hampan när han käckade sig mot några
yngre. Jag ville att han skulle förstå att man beter
sig inte hur som helst mot andra människor. Jag
lyckades inte särskilt väl för den ung e mannen
vrålade  till på vägen bort: Ditt jävla rasistsvin!

Igår försökte jag lösa ett problem som uppstått
med träningstider och ville då att ett flicklag skul-
le ändra sin tid. Det gick inte alls. De sa:
Du gör detta bara för att det är fråga om flickor!

Så slöts ondskans triangel.

Jag är den femte nivån......
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: