leifsjoqvist

2010-08-01
01:12:37

Kukens tid
Associationerna till Sven Ljungbergs bortgång kom
mycket långt bort från allfartsvägarna. Jag kom
nämnligen att tänka på den enda gången jag gjorde
en gravyr i teckningen i åttonde klass. Vad var mot-
ivet? Givetvis en kuk.  Det uppskattades inte av min
lärare. Jag tycket jag hade gjort ett mästerverk. Ett
präktigt stånd med en tjock ådra fram till ollonet.

I sjätte klass började detta med kuken. Vi skulle skriva
en gruppuppsats. Det var jag, LOB, Sonny och Peder.
Det var kuk i varje mening och Sonny la ribban som
revs av LOB många år senare när han skrev Exelsior
och blev berömd. Sonny skrev att Moses satt på ett
moln och grät som en tjej för Jesus hade bitit av hon-
om kuken. För säkerhets skulle skrev han kuken 36
gånger. Inte heller här fick vi någon positiv feedback
utan det blev kvarsittning.

Denna bild kom upp när jag googlade på ejakulera.....

I sjuan skulle jag och Jens göra en stor motivmålning.
Två underliv och en kuk som precis lämnat sin fitta och
ejakulerade. Pytsen fixade vi med en rejäl portion björn-
lim. Det luktade gott. Vi fick inte beröm denna gång hel-
ler.

Idag har dessa ambitioner förskjutits och istället för att
fundera över hur många gånger jag skall ejakulera und-
er en dag går tankarna i banor om hur många gånger det
skall urineras.

Var tid har sin tanke.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: