leifsjoqvist

2010-03-27
23:20:50

Arbete och fritid
Nu när jag slutat arbeta inom omsorgerna har
jag som halvtidsarbetande fotbollsinstruktör i
skolan och som ungdomsansvarig i en stor ung-
domsklubb mindre tid än någonsin. På onsdag
börjar jag formellt min halvtidstjänst i klubben
och jag undrar hur tiden skall räcka till.

I fredags hade jag lektion 8 till 930 och sedan for
jag ner till Heden och hade skolcup till klockan var
1400. GP kom dit och gjorde en intervju om resan
till Chelsea. Artikeln skall tydligen komma på mån-
dag.

En förstoring på en av mina hjärnceller............

Jag åkte direkt till Scandic Crown för kurs med SvFF
om nyheter inom tävlingsjuridiken. Jag var hemma
22.30

Idag åkte jag ner till Scandic och fortsatte kursen som
höll på till 1300. Cyklade sedan till klubben och hade
en träning mellan 15-17. Hemma vid 18.

Imorgon är det Spelarlyftet på Heden från 0815 till 1730
och direkt gäller det sedan att trampa till klubbhuset för
att ha träning mellan 1930 och 21. Vi håller på att förbe-
reda oss inför Nordic Cup som skall spelas påskhelgen.

Så hjulen rullar. Det enda som inte rullar in än är pengar,
men jag funderar på att hitta ett diskjobb på natten.  Det
skulle vara trevligt att plocka disk och lyssna till bra mus-
ik och slippa vara i relation med annat än porslin.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: