leifsjoqvist

2010-12-01
00:43:12

Dagens klädtips
Nu när kylan sätter in är det inte så lätt för
oss män att vara sexiga. Det finns dock små
knep. Det handlar också om tålamod och att
leta på rätt ställen.
Asico är ett ställe för män med rondör. De skyl-
tar utanför med att de klarar att ekipera män
med storlekar upp till 8X. Det är stort.

I vilket fall köpte jag där inför Stockholmsresan
ett 3-pack långkalsonger i grå kulör. Hemligheten
med dessa är att de är mycket välsydda runt org-
anet så att det bildar som en bubbla där. När jag
ser mig i spegeln ser jag närmast hingstväxt ut.

Jag såg att det gjorde intryck på kamraterna i
Stockholm. Jag sa med en pillimarisk blick att
jag hade suspensoir och kluckade lite.
(jag hoppas de insåg att jag hade tre par med
mig och alltså inte är en av de illa sedda kalong-
vändarna).

Veckan klädtips är alltså grå långkalsong med bubbla
från Asico a 79kr. Om man är smart som jag köper
man ett 3-pack för 195:-
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: