leifsjoqvist

2010-11-22
18:11:56

The boys are back in town
Jag landar på Säve Airport och genast ringer min
telefon. Min dotter berättar att hon och två av hen-
nes väninnor har blivit brutalt misshandlade vid
Brunnsparken sent på lördagen. En av väninnorna
har fått sitt ansikte sönderslaget. En annan har ont
i nyckelbenetoch man befarar fraktur. Min dotter
har ont i höften.

Tre killar ( kanske skulle skrivas som yngre män)
ansåg att de hade rätten att misshandla och kränka
dessa flickor. De stod och flinade åt flickorna när
de låg ner och skrek av smärta. Senare greps två
av polisen medans en ännu är på fri fot.

Så ser det ut. Unga män anser att de kan skrika "jävla hora",
 "jävla fitta" och allt möjligt till flickor och svarar dessa upp
så ger det sanktion till misshandel.

Den här gången gav de sig på fel flicka dock.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: