leifsjoqvist

2010-09-02
00:10:30

negerunge 2010
Idag berättade en av mina spelare hur han igår
haft ett minst sagt märkligt möte med en äldre
kvinna. När han berättade sin historia tänkte jag
på hur Sverigedemokraterna i sin valfilm skildrar
hur en gammal kvinna jagas av kvinnor i hucklen.

Spelaren sa:
Jag var ute och gick med min lillebror och då såg
vi en kvinna med två rullatorer som knappt kunde
gå och hon hade två stora matpåsar på sina stöd.
Hon ropade något som jag inte hörde och jag gick
fram och frågade om hon behövde hjälp. Hon svar-
ade att hon verkligen inte behövde hjälp från en
sån som jag. Vad är jag då? Då berättade hon om
en annan ung kvinna som kommit med sitt lilla barn
från samma land och stulit hennes plånbok. Jag frå-
gade hur hon visste vilket land jag kom ifrån och
hon svarade då att alla svarta kommer från samma
land. Vilket är det då frågade jag? Somalia, sa hon.
När jag då sa att jag var från Eritrea sa hon att hon
sket i vilket land negerungar kommer ifrån, bara de
åker tillbaka.

Det är vad en 13-åring får stå ut med i dagens Sverige.

Bland hans kamrater bröt genast en diskussion ut som
ställde frågan: om SD vinner valet kan då även jag som
har svenskt pass bli utvisad?

Alltså, SD driver en politik som får massor av svenska barn
att känna skräck över om de överhuvudtaget får stanna i
landet efter valet.
Det kallar jag barnmisshandel.

Det är dags att vakna nu och ge jävlarna i SD en spark
i röven. De driver inte en politik. De hetsar. De är värre
än alla annan politisk kamp som finns idag. Antisemitism-
en är ju kattskit i jämförelse. Skulle vi accepetera ett parti
som ville utvisa alla judar till deras eget land?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: