leifsjoqvist

2011-04-28
12:06:41

Veckan I-landsproblem
Det värsta som händer i mitt liv är när jag förlägger
nycklar. Det skapar en ångest jag inte klarar av att
bära. Konsekvensen blir att jag projicerar min frust-
ration på närmaste person som dyker upp och om
ingen dyker upp slår jag mig själv.
Igår skulle jag gå 20 meter till kontoret i klubbhuset
för att hämta en matchrapport och när jag väl är till-
baka till min cykel hittar jag inte nyckeln. Den ligger
någonstans på dessa 20 meter vilket gör det ännu
värre.
Förlust av nycklar skapar en autistisk värld där allt
utanför nyckeln blir oväsentligt. Alla tankar kretsar
kring denna lilla metallbit och 20 meter blir vad he-
la min värld handlar om.
Kommentarer:
#1: Monica Bengtsson

Hur gick det? Hittade du dom?

Förstår precis hur du känner dg...

2011-04-28 @ 13:24:45
#2: Anonym

Inte fan heller hittade jag nyckeln

2011-04-28 @ 14:23:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: