leifsjoqvist

2011-08-27
03:11:00

Tråkighet går till katastrof

Trött ser jag att en film skall visas på TV 5. Den
heter Lost City Raiders. Verkade lite kul. Kollade
på IMDB och insåg att det kanske skulle kunna
vara en film i klass med Arctic spider eller Ragg-
argänget, alltså den exklusiva skara filmer som
är så usla att det går i sin motsats.
recensionerna verkade lovande:
Bad story, bad acting, bad music, bad everything
Inconsistent, unbelievable, and just bad.,
This movie is ridiculous,
worst movie so far for me...,
What were they thinking?


Jag zappade lite och visst det var uselt, men inte så
dåligt att det gick att se det för den sakens skull. Jag
undrar hur en dylik film ens kommer ut på DVD.

Ännu mer undrar jag över den recensent som är helt
ensam i sin uppskattning av denna skit:

not bad at all.....

Det visar sig att vi alla inte är fyllda av en gemensam
känsla för stil och smak.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: