leifsjoqvist

2011-02-20
11:23:53

en farlig man

Igår när jga kom till träning så möttes jag
av en ung man som tittade på mig med sto-
ra ögon och gapande mun.
Jag frågade om allt stod väl till och till slut
svarade han:
-Du ser ut som en massmördare!

Jag gjorde en snabb koll på mig själv och såg
en medelålders man och klädd enligt följande:
Gummistövlar.
Overallbyxor väl nedstoppade i stövlarna.
Lång vinterrock.
Gråa handskar med intorkat blod på.
Svart halsduk.
Orangemössa med linor ner vid öronen.
Till det  hörlurar i matchande ceris färg.

Kommentar:
#1: kenny

du kommer nog inte ihåg det här, men en gång hade vi

i ett personalmöte, måste ha varit 92-93 nångång. Du gick ALLTID klädd i dåvarande

Backa IF:s mellamblå träningsoverall, men just den här

gången hade du blåjeans och en rödrutig arbetarskjorta. Du var så extremt välklädd, i jämförelse

med hur du brukade skyla dig, så jag blev chockad. Jag frågade dig faktiskt om det var Britt-Marie

som hade klätt på dig just den där dagen. Du svarade aldrig men nej, jag är inte förvånad över att du fortfarande

klär dig så att du skrämmer små barn.

2011-02-20 @ 21:36:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: