leifsjoqvist

2011-01-19
18:00:18

Vardagens trivialiteter
Idag stod jag och tittade ut över vår insöade
konstgräsplan. In på plan springer två rotwe-
iler och roar sig. En ung kvinna tar dem till ett
av målen och uppmanar dem till att bita i mål-
näten. Jag ropar då till henne att ge fan i det.
Hon verkar inte förstå vad jag menar. Dumfan.


Förra veckan var en annan hundägare med kolli
inne på plan och hunden sket mitt på plan. Ägar-
en gjorde ingen ansats till att ta reda på skiten.
Jag uppmanade honom till att göra detta vilket
gjorde honom sur. Jag frågade då om att tyckte
det var i sin ordning att unga flickor och pojkar
om någon månad skulle trampa omkring i skit.
Han tog reda på skiten men utan större glädje.
Kommentar:
#1: Axeltiril

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-09-12 @ 15:24:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: